آیت الله سعیدی:

همه دستگاه‌ها باید قدردان زحمات پلیس باشند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم از اقدامات پلیس برای مقابله با هنجار شکنان قدردانی کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر اجرای برنامه های مدون برای تحقق اهداف فرهنگی حوزه عفاف و حجاب گفت: تحقق چنین برنامه‌هایی نیازمند اقدامات کارشناسی شده، پژوهش محور و همچنین تشکیل قرارگاهی کلان نگر است.

او افزود: در امور فرهنگی و مقابله با نقشه‌های جنگ نرم دشمن اگر با توکل بر خدا پیش نرویم و کارمان برای خدا نباشد ناامیدی در آن کار موج می‌زند و به موفقیت دست نمی يابیم.

آیت الله سعیدی با تشکر از تلاش و اقدامات پلیس برای مقابله با هنجار شکنان گفت:همه دستگاه‌ها باید قدردانی زحمات پلیس باشند؛ در نظام جمهوری اسلامی پلیس به عنوان یک مبلغ مکتب اهل بیت (ع) همواره نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی در این محیط ها به متون آموزشی بر می‌گردد که ریشه در فرهنگ غربی دارد.

او افزود: برخی اساتید یا سکولار هستند یا عقده‌هایی در مسائل اقتصادی دارند که آن را با مسائل فرهنگی گره می زنند و اقدام طرح مباحث تخریب در فضای آموزشی می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تقویت بنیه اعتقادی جوانان به خصوص در دانشگاه‌ها در اولویت اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی قرار بگیرد تا شاهد کاهش ناهنجاری ها باشیم.

قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی قم هم در این جلسه گزارشی از عملکرد یک ساله خود ارائه کرد.

برپایی ۱۸ نمایشگاه تخصصی در حوزه عفاف و حجاب، کمک به طرح حافظان حریم حرم، کافه سیار اتوبوس، زبان مهربانی در دانشگاه‌ها و سه شنبه‌ها و پنجشنبه‌های مهدوی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه در یک‌سال گذشته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار