نخست وزیر پاکستان:

توافق ایران – عربستان صلح و امنیت منطقه را تقویت می‌کند

نخست وزیر پاکستان در دیدار با مقام‌های سعودی گفت که توافق تهران و ریاض می‌تواند به پیشبرد صلح و امنیت در منطقه کمک کند.

نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در دیدار خود با مقام‌های عربستان سعودی گفت که توافق میان تهران و ریاض می‌تواند به تقویت صلح و امنیت در منطقه کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، نواز شریف این اظهارات را در دیدار با معاون وزیر کشور عربستان که به اسلام آباد سفر کرده مطرح کرده است.

در هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا بار‌ها از عادی سازی روابط ایران و عربستان به شدت ابراز نگرانی و آن را مانعی جدی برای رسیدن به اهداف خود در منطقه عنوان کردند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی نسبت به ازسرگیری روابط ایران و عربستان، به ریاض در این‌باره هشدار داد. وی طی اظهاراتی مضحک مدعی شد که ۹۵ درصد مشکلات در خاورمیانه ناشی از ایران است.

نتانیاهو با اشاره به توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط گفت: «معتقدم که (این توافق) احتمالاً بیشتر به خاطر تمایل عربستان به تنش‌زدایی یا حتی توقف جنگ طولانی‌مدت در یمن بوده باشد. به نظرم رهبری عربستان سعودی هیچ توهمی دراین‌باره ندارد که دشمنانشان چه کسانی هستند و دوستانشان چه کسانی».

وی با ادعای این‌که کشور‌های منطقه باید خواستار مشارکت بیشتر آمریکا در خاورمیانه باشند، گفت: «فکر می‌کنم بسیار مهم است که ایالات متحده در مورد تعهد خود در خاورمیانه بسیار شفاف باشد».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدورام با طناب کدخدا و اسقاطیل
به چاه نیفتدد
که صددرصد به سرنوشت صدام ووو گرفتار میشه
Iran (Islamic Republic of)
لر
۰۷:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روند کند و لاک پشتی و گاها دنده عقب در بهبود روابط تیره دو کشور همسایه ایران و عربستان ضمن تشویش خاطر و ایجاد نگرانی برای دولت جناب رئیسی نشاندهنده حرکان مشکوک و مرموز در متولیان امر میباشد . حال که رژیم صهیونیستی و دولت جبار امریکار و متحدانش از این پیوند ابراز نگرانی و ناخوشایندی میکنند جا دارد جناب رئیسی با تمرکز بر این مهم لایه های کدر این
همدلی و صلح ومنطقه ای را زدوده در معرفی یک تیم همدل و کار امد به جهت برقراری و تشدید پیوند اقدام نماید .اقای رئیسی خیلی زود دیر میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
‌کشور آذربایجان هم یه مدت نوکری آمریکا را میکنه و بعدش میفهمه چه اشتباهی کرده.اونوقت میاد دست بوسی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
در افتادن با ما = ور افتادن
آخرین اخبار