واگذاری ۱۵ هزار واحد مسکونی به افراد تحت تکفل بالا در استان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس از واگذاری ۱۵ هزار واحد مسکونی به افراد تحت تکفل بالا در این استان خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی دیروز در مراسم اختتامیه رویداد جوانی جمعیت، افزود: موضوع جمعیت و جوانی سرگذشت یک زندگی با نشاط و شاداب است که از توجه به این موضوع مهم می‌گذرد.

او افزود: امروز با تمام استدلال‌های کشور ما باید به سمتی حرکت کنیم که با توجه به شرایط بین‌المللی، تعیلم و تربیت موضوع را برای خانواده‌ها جا بیندازیم.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: هر واژه‌ای در فرهنگ ما یک اثر تربیتی دارد مثل واژه مادر، پدر و مادر بزرگ که هرکدام از آن یک قسمت از تعلیم و تربیت را شامل می‌شود و کسی که بخواهد رشد کند نیاز به همه این افراد در زندگی‌اش دارد؛ اینکه کسی برادر و خواهر دارد با کسی که ندارد تربیتش فرق می‌کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه مسئولین باید شرایط برای ازدیاد جمعیت را فراهم کنند، گفت: شرایط سخت است و به همین دلیل است که کشور یکپارچه بسیج شده و کار قرارگاهی انجام می‌دهد، یکی از تصمیمات این است که در استان همدان به مدت کمتر از سه سال ۱۵ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت تکفل ساخته و واگذار شود.

او تاکید کرد: در بحث اشتغال نیز باید توجه جدی داشته باشیم، امسال از ۱۲ کارخانه بازدید کردم که ۳۲۰ نوع مواد غذایی تولید می‌کند و هزار و ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در کنار فرهنگ سازی برای فرزند آوری در زمینه بازدید از کارخانه جات هم فرهنگ سازی شود و همه افراد جامعه از وجود کارخانه‌های متعدد که نیاز به کارگر دارند مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.