معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از تامین ۱۰۰ درصدی اعتبارات مصوب استانی برای شهرستان چهاربرج خبر داد.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در حاشیه سفر به شهرستان چهاربرج جهت پیگیری مصوبات سفر استاندار غربی به این شهرستان، با اشاره به عملیاتی شدن اعتبارات مصوب استانی برای شهرستان چهاربرج در سفر استاندار آذربایجان غربی، اظهار کرد: خوشبختانه طی جلسه‌ای، ۱۰۰ درصد از اعتبارات استانی مصوب این شهرستان تامین شده است.

یاسر رهبردین تاکید کرد: براساس پیگیری‌های لازم، عملیات اجرایی اکثر پروژه‌های معوق این شهرستان آغاز و هماهنگی‌های لازم با مدیران کل نیز انجام شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از اکثر پروژه‌های خدماتی و درمانی شهرستان چهاربرج طی هفته دولت و دهه‌ی فجر، گفت: امسال نیز در دهه فجر تلاش داریم پروژه‌های حوزه‌ی خدماتی و بهداشتی، ساخت مدارس، آب شرب و ورزش و جوانان در اسرع وقت به اتمام برسد تا روستاییان و شهروندان عزیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گفتنی است معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چهاربرج، به چهاربرج سفر کرده و مصوبات سفر استاندار به این شهرستان را پیگیری کرده و از برخی پروژه‌ها نیز بازدید کردند.

چهاربرج به همراه بخش باروق در ۲۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه هیات دولت از بخش به شهرستان ارتقا یافت و از میاندوآب منفک شد.

شهرستان تازه تاسیس چهاربرج در ۲۰۰ کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.