رقابت آثار ۳۸۳ نویسنده کشور در جشنواره ملی داستان رضوی در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۸۳ نویسنده کشور با داستان کوتاه و طرح رمان در قالب پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) در این استان با هم رقابت دارند.

فلاح  ابراز داشت: معرفی و تجلیل از برترین های پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) با حضور مسوولان بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و مقامات کشوری و استانی شنبه آینده در سمنان برگزار می شود.

وی گفت: آیین اختتامیه این دوره از جشنواره ملی داستان رضوی قرار است سی ام اردیبهشت در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری هنری کومش سمنان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: در این دوره از جشنواره که پس از وقفه ای ۲ تا سه ساله میزبانی آن دوباره به سمنان واگذار شد ۵۷۸ اثر از استانهای سراسر کشور دریافت شد و مورد داوری قرار گرفته است.

فلاح، شمار شرکت کنندگان دراین جشنواره را ۳۸۳ نفر بیان کرد و گفت: از کل آثار رسیده ۲۳۶ اثر توسط آقایان و بقیه توسط بانوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی گفت: جشنواره امسال در ۲ بخش داستان کوتاه و طرح رمان برگزار شد و از کل آثار رسیده، ۴۸۸ اثر داستان کوتاه، ۷۸ اثر طرح رمان و ۱۲ اثر نیز متفرقه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.