اجرای طرح امداد فرهنگی «پیک امید» در روستا‌های دامغان و میامی

مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دامغان و میامی در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» به روستا‌ها سفر کردند.

مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی و شماره ۲ دامغان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» به روستا‌ها سفر کردند.

ثمانه رحیمی، مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی اظهار کرد: مربیان با هدف امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط، با استقرار در خانه بوم‌گردی روستای ابراهیم‌آباد برای ۳۵ دانش‌آموز مدرسه مصعب که همگی عضو کتابخانه سیار روستایی هستند به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب قصه‌گویی، معرفی کتاب، مسابقه و... پرداختند و از سوی اعضا نیز تک‌توازی و دکلمه‌خوانی انجام شد.

فاطمه‌سادات امیرفخریان، مسؤول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دامغان از آغاز سفر کاروان پیک امید این شهرستان با مشارکت سازمان مردم‌نهاد مهر مانا و اداره آموزش و پرورش به روستا‌های هدف، خبر داد.

امیرفخریان گفت: این کاروان در نخستین سفر خود با هدف شناسایی استعداد‌های مناطق کم برخوردار روستایی عازم منطقه سرکویر و روستا‌های معلمان، رشم و حسینان شد و برای ۶۳ مخاطب کودک و نوجوان به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارتی در قالب نقاشی، خوشنویسی، نمایش عروسکی، نوشتن خلاق و نشست تخصصی مهارت و تولید پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.