کری خوانی تانک روس‌ها برای یزدانی و تیلور

عبدالرشید سعداله یف در پاسخ به یک سوال چالش برانگیز از سوی خبرنگار روسی برای حسن یزدانی و دیوید تیلور کری خوانی کرد.

حتی زندگی غیرورزشی عبدالرشید سعداله یف به عنوان یکی از نوابغ کشتی جهان همواره از جذابیت بالایی طرفداران او برخوردار بوده است. این قهرمان روسی کشتی جهان که ۲ طلای المپیک و ۵ طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، قبلا در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی گرفته، اما با آمدن حسن یزدانی به این وزن به یک وزن بالاتر رفته و در سال‌های اخیر در ۹۷ کیلوگرم روی تشک رفته است. 

سعداله یف با اینکه در سال‌های گذشته با کایل اسنایدر آمریکایی سرشاخ شده و چند باری نیز مقابل این حریف شکست خورده، اما هیچ وقت با حسن یزدانی به عنوان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران حال حاضر جهان روبرو نشده است.

به نظر می‌رسد با توجه به تفاوت اوزان این دو کشتی گیر مطرح، هیچ وقت در یک مسابقه رسمی هم نبرد آن‌ها رقم نخواهد خورد. 
در شرایطی که عبدالرشید سعداله یف به خاطر محرومیت روس‌ها سال گذشته در مسابقات جهانی غایب بود و امسال نیز حضورش در این رویداد به همین خاطر به صورت قطعی مشخص نیست، چندی پیش در اظهار نظری عجیب به مسابقه احتمالی با دیوید تیلور و حسن یزدانی واکنش نشان داد.

در ویدیویی که این روز‌ها در فضای مجازی وایرال شده، عبدالرشید در پاس به خبرنگاری که گفته بود اگر ۵۰۰ هزار دلار به شما بدهند، حاضری با یزدانی کشتی بگیری، گفت: "در آن صورت باید تیلور و یزدانی ۲ نفری با هم بیایند. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار