شهری سلامت و آراسته حق مسلم شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از اقدامات خاص و رسیدگی‌های ویژه به شهر در ادامه طرح نگهداشت شهر خبر داد.

سید محمد قاضی میرسعید گفت: در این مرحله از طرح نگهداشت شهر با رنگ آمیزی المان‌های شهری از جمله پایه چراغ ها، پرتابل و و بیلبوردها، پایه‌های پرچم و تابلو‌های ترافیکی و ... در متراژ ۴۰۰۰ متر طول بر آراستگی شهر افزوده شد.

او در ادامه گفت: نظافت و رنگ آمیزی مبلمان‌های شهری از جمله کافو، پل عابر و سطوح فلزی در متراژ ۵۰۰۰ مترمربع با رعایت دستورالعمل پالت رنگی و ۸۰۰۰ مترطول گاردریل و تعویض پلاک‌های دیوارکوب و تابلو منازل بر اساس پیام‌های شهروندی و درخواست شهروندان به تعداد ۱۱۰ پلاک از دیگر اقدامات این طرح است.

معاون شهردار منطقه ۴ درخصوص رنگ آمیزی مجسمه‌های شهری گفت: در این راستا آثار ارزشمند احجام شهری از جمله المان ورودی باغ پرندگان، المان بوستان بوعلی و مجسمه‌های بوستان پلیس توسط هنرمندان سازمان زیباسازی رنگ آمیزی شد.

قاضی میرسعید با اشاره به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز گفت: در ادامه این عملیات ۱۱۰ تخته بنر تبلیغات غیرمجاز، ۷۵ تخته سازه تبلیغاتی پرچمی و ۸ تابلوی LED مازاد از سطح منطقه جمع آوری شد.
 معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: تمام تلاش و سعی خود را کرده ایم که شهری در شأن و شخصیت شهروندان گرامی داشته باشیم و در این راه از همشهریان عزیز نیز مساعدت می‌طلبیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار