کنتور گاز مشترکان صنایع عمده هوشمندسازی می شود

مدیر گازرسانی گفت: با پایان یافتن گام مطالعاتی هوشمندسازی کنتور‌ها در بخش مشترکان صنایع عمده، ظرف مدت ۶ ماه این طرح وارد مرحله اجرا خواهد شد.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در باره مهمترین برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بخش گازرسانی با محوریت راهبرد‌های مبتنی بر شعار سال گفت: با هدف گام برداشتن در مسیر مهار تورم و رشد تولید، افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۲۴ شهر، ۲۲۹۱ روستا و ۴ هزار و ۱۲۰ صنعت در دستور کار است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: شروع عملیات اجرایی برای گازرسانی به ۱۶ شهر، ۱۶۹۴ روستا و ۱۸۷۰ صنعت نیز در برنامه عملیات شرکت ملی گاز ایران قرار دارد.

او در رابطه با آخرین وضعیت اجرای طرح هوشمندسازی کنتور‌های گاز گفت: طرح هوشمندسازی با هدف تسریع در اجرا و تحقق نتیجه ملموس در کمترین زمان ممکن در دو بخش هوشمندسازی در فاز مشترکین عمده و صنعتی و مشترکین جزء (خانگی و تجاری) در حال پیگیری و انجام است.

رحمانی گفت: بر اساس تصمیمات پانزدهمین جلسه کمیته راهبری و منطبق با سند تحول دولت مردمی، هدف‌گذاری برای اجرای پروژه هوشمندسازی برای چهار سال تنظیم شده است.

او افزود: به جهت تسریع در کار اجرایی پروژه اصلی مقرر شده، مواردی از قبیل انتخاب تکنولوژی، پلتفرم، کنتور هوشمند، سفارش‌گذاری‌ها و تمامی فعالیت‌هایی که امکان اجرای موازی دارند، انجام شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: گام مطالعاتی در بخش مشترکین صنایع عمده به‌دلیل این‌که نسبت به مشترکین خانگی و تجاری تعداد کمتری را شامل می‌شود و همچنین سرانه مصرف بالاتری دارند، ظرف مدت ۶ ماه به پایان رسیده و وارد بخش اجرا خواهد شد.

رحمانی در ارتباط با وضعیت هوشمندسازی کنتور گاز مشترکین خانگی و تجاری نیز گفت: گام مطالعاتی ۲۷ میلیون مشترکین خانگی و تجاری همزمان با مشترکین عمده پیش خواهد رفت که با توجه به تعداد بسیار بالای این بخش از مشترکین این بخش، ۱۸ ماه بطول خواهد انجامید.

برچسب ها: گازرسانی ، کنتور گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار