کشف بیش از ۳ تن کود قاچاق در استان قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف و ضبط سه تن و ۳۵۰ کیلوگرم کود قاچاق در استان خبر داد.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:سه تن و ۳۵۰ کیلوگرم کود قاچاق در استان قزوین کشف شد.

نایب فرجی افزود: بر اساس اخبار واصله مبنی بر وجود مقدار زیادی کود قاچاق در میدان خشکبار استان قزوین موضوع در دستور کار بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات و بررسی صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی و پلیس امنیت اقتصادی از این میدان بازدید شده و مقدار ۴۹ کیسه کود سوپر فسفات به وزن ۲ تن و ۴۵۰ کیلوگرم و ۱۸ کیسه اوره به وزن ۹۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

نایب فرجی تصریح کرد: با کشف این مقدار کود قاچاق متصدی این واحد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول ادامه داد: بر اساس قرارگیری برخی از اقلام در گروه کالایی موضوع تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازرسان سازمان جهاد کشاورزی نسبت به نظارت و برخورد با متخلفان در این حوزه اهتمام دارند.

نایب فرجی خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه کالا‌های اساسی بخش کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار