وزیر کشور:

پروژه‌های مسکن ملی از اولویت‌های دولت در راستای صیانت از کانون خانواده است

وزیر کشور گفت: پروژه‌های مسکن ملی از اولویت‌های دولت در راستای جوانی جمعیت و صیانت از کانون خانواده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در بدو ورود به ایلام، در آیین کلنگ‌زنی ساخت یک هزار و ۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر ایلام حضور یافت.

وزیر کشور در این آیین گفت: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و جانفشانی این عزیزان در تاریخ ثبت و ماندگار شده است.

وحیدی افزود: با توجه اقدامات انجام شده در طول ۴ سال برای رفع نیاز مسکن مردم ۴ میلیون مسکن ساخته می‌شود که در صورت تحقق این مهم شاهد تحکیم خانواده و رشد جمعیت و رفع نیاز مسکن محرومان در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسکن یکی از نیاز‌های اصلی هر خانوار در صورت تامین از هزینه‌های سبد خانوار می‌کاهد و باید نهضت ملی مسکن از ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور با اشاره طرح نهضت ملی مسکن بعنوان یک طرح مهم برای رفع نیاز مسکن مردم کشور، گفت: همه باید برای خانه دار شدن از این فرصت به نحوه استفاده کنند.

️ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه در استان ایلام، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از چندین پروژه حوزه راهسازی استان، بازدید از پایانه مرزی مهران و همچنین حضور در نشست ستاد اربعین استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به ایلام است.

برچسب ها: مسکن ملی ، وزیر کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بله خیلی مهمه بخاطر همین اورده مسکن ملی پردیس ۷۰۰میلیون شده!!!