آغاز جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان

در شام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره مدیر عامل موسسه خادمین حضرت امام رضا (ع) در کاشان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو برگزار می‌شود.


روح الله توکلی افزود:جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید رخداد فرهنگی دیگری است که در دهه کرامت هم زمان با جشنواره آه و آهو در کاشان و در آن نیز۱۰۰ برنامه اجرا می‌شود.


اوگفت: تیم اجرایی جشنواره امسال برای ارج نهادن به مقام زن و جایگاه آن در اجتماع و اسلام همایش بانوان را به نام همایش گوهرشاد برگزار می‌کند.


جشنواره ملی آه و آهو از ویژه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که به همت اعضای موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان همزمان با دهه کرامت از شام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت تا شام میلاد ثامن‌الائمه (۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) برگزار می‌شود.


ورود پرچم متبرک رضوی و حضرت معصومه (س) و اهتزاز آن‌ها، نورافشانی، مولودی خوانی، نقالی، سخنرانی امام جمعه و تجلیل از دختران شهید رضایی و سرهنگ پاسدار یزدلی از شهدای مدافع حرم از برنامه‌های آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.