فراخوان بازنشستگان سمنان برای حضور در جشنواره ورزشی

مهلت ثبت نام اینترنتی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان سمنان تا ۱۲ خرداد ماه تمدید شد.

مناف پور مسئول برگزاری این جشنواره در استان سمنان گفت : بر اساس اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان کشوری تا ۱۲خرداد ماه فرصت دارند برای شرکت در بخش های انفرادی و همگانی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به صورت اینترنتی ثبت نام کنند .

علاقه مندان در بخش «انفرادی» می توانند در یکی از رشته های شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا کرال سینه ثبت نام کنند.

در بخش «همگانی» نیز امکان ثبت نام در یکی از رشته های دومیدانی (دو امدادی ۴۰۰ متر)، پتانک (پرتاب گوی فلزی) و فوتبال دستی وجود دارد.

مسابقات رشته های ورزشی «تنیس روی میز»، «دومیدانی امدادی ۴۰۰ متر» و «شنای کرال سینه» در ۲ رده سنی بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال برگزار خواهد شد.

قرار است این رقابت ها از خرداد تا شهریورماه ۱۴۰۲ در همه استان ها برگزار و نفرات نخست (بخش انفرادی) و تیم های اول (بخش گروهی) به مسابقات منطقه ای که شامل شش منطقه خواهد بود، اعزام شوند.

علاقه مندان شرکت در جشنواره می توانند به لینک https://www.sabasrm.ir/sb-jashnvare-varzeshi در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و رایگان ثبت نام کنند:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار