محور اهواز ملاثانی جزو نقاط حادثه خیز نیست

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در محور اهواز ملاثانی هیچ گونه نقطه حادثه خیزی طبق تعاریف استاندارد شناسایی و ابلاغ نگردیده است.

مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور اهواز - ملاثانی دارای دو باند رفت و برگشت استاندارد بصورت شش خطه و دارای جدا کننده میانی و روشنایی طولی در میانه راه  است.

او می‌گوید: محور یاد شده دارای علائم و تجهیزات ترافیکی کامل بوده و همچنین احیای خط کشی آن، ابتدای سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفته است.

به گفته او با توجه به عوارض موجود در حاشیه محور اهواز ملاثانی امکان تغییر در هندسه دوربرگردان‌های موجود، نبوده و این اداره کل نسبت به آرام سازی و آشکارسازی دوربرگردان‌ها اقدام کرده است.

بهداروندی گفت: احداث زیرگذر و روگذر جزو وظایف این اداره کل نبوده و باید در زمان ساخت جاده از سوی متولی امر در نظر گرفته می‌شد. یک زیر گذر در محدوده شهر ویس در محور مذکور موجود می‌باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: نقاط حادثه خیز دارای تعریف خاص بوده و توسط کمیته مشترکی از وزرات راه و شهر سازی و پلیس راه و سایر ارگان‌های دخیل شناسایی و ابلاغ می‌گردد که در محور اهواز ملاثانی هیچ گونه نقطه حادثه خیزی طبق تعاریف استاندارد شناسایی و ابلاغ نگردیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.