پروژه‌های راهسازی استان قزوین تا پایان شهریور تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پروژه‌های راهسازی مصوب سفر رئیس جمهور به استان قزوین تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.

علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین درحاشیه بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور از پروژه‌های عمرانی راهسازی اداره کل راه و شهرسازی گفت: با اقدامات انجام شده تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور تا پایان شهریور ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

هاشمی تصریح کرد: در بازدید از پروژه قزوین، الموت به تنکابن مقرر شد بخشی از پروژه به طول ۶۲ کیلومتر از مبدا حصار خروان تا روستای شهرک الموت تا ۳۱ شهریور سالجاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: تکمیل پروژه بزرگراه محمدیه به آبیک به طول ۷۴۰۰ متر نیز در ردیف پروژه‌های مصوب ریاست جمهوری بوده که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصد در حال اجراست و مقرر شد ۲ کیلومتر این مسیر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

هاشمی همچنین در خصوص تکمیل زیرگذر حصار خروان گفت: احداث دیواره‌های حائل در ضلع شمالی به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصدی در حال اجراست و عملیات اجرای آسفالت آن نیز تا پایان تابستان سالجاری تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.