استرداد بیش از ۷۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به فعالان اقتصادی فارس

مدیرکل امور مالیاتی فارس با بیان اینکه تسریع در استرداد مالیات یکی از شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع است، گفت: سال گذشته بیش از ۷۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استرداد شد.

حمیدرضا محمدابراهیمی گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش‌افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: این اداره کل با تاکید بر اینکه استرداد باید در زمان‌بندی خودش و با جلوگیری از اطاله رسیدگی پرونده‌ها انجام شود و با عنایت به اهمیت موضوع استرداد مالیات صادرکنندگان، این ۵ هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال به صادرکنندگان مسترد شده است.

محمدابراهیمی تاکید کرد: تلاش این اداره کل بررسی و رفع موانع تولید و حل مسائل مالیاتی کلیه فعالان اقتصادی بر مبنای تعامل و همکاری است و سعی ما بر این است که استرداد مالیات به صادر کنندگان در حداقل زمان ممکن انجام شود.

مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: چنانچه مؤدیان در روند انجام استرداد مالیاتی با مشکلی مواجه شدند، موضوع را از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۵۲۶ این اداره کل، برای رسیدگی مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار