افزایش ۱۳ درصدی ماموریت‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ قم

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد ماموریت‌های این مرکز در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافت.

عزت اله بهزادی نیا گفت: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، کارشناسان اورژانس ۱۱۵، ۹ هزار و ۲۴۶ ماموریت و در مدت مشابه امسال ۱۰ هزار و ۴۶۸ ماموریت انجام دادند.

 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم  با اشاره به افزایش ۷۲۹ نفره مددجویان، اضافه کرد: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، هشت هزار و ۳۸۶ بیمار و مصدوم حوادث رانندگی از خدمات اورژانس ۱۱۵ قم استفاده کردند که این تعداد با افزایش ۸.۶ درصدی در اردیبهشت امسال به ۹ هزار و ۱۱۵ نفر رسیده است.

بهزادی نیا با اشاره به انجام پنج ماموریت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در اردیبهشت امسال و انتقال ۱۹ مددجو به مراکز درمانی، بیان کرد: بالگرد اورژانس نیز اردیبهشت امسال با انجام ۱۲ ماموریت، ۲۷ مددجو را به بیمارستان منتقل کرده است.

به گفته  سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ، تعداد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم در اردیبهشت‌ماه پارسال ۲۵ هزار و ۴۸۴ مورد بوده که امسال با افزایش ۴.۶ درصدی به ۲۶ هزار و ۶۷۳ مورد رسید.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار