اجرای بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان آغاز می‌شود

شهردار زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اجرای بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان شامل احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح، اصلاح هندسی محور شهیدان کریمی و ساماندهی و اصلاح زنجانرود با محوریت قرارگاه خاتم الانبیا به مبلغ حدود هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: از مجموع کل اعتبار، ۹۰ میلیارد تومان به ساماندهی زنجانرود اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: عملیات کلنگ زنی این پروژه از سه راه امجدیه آغاز می شود و تا خروجی شهر بعد از تقاطع ثمین را در بر می گیرد.

این مسئول ادامه داد: شهرداری زنجان در سال جاری با حمایت ها و راهبردهای شورای اسلامی شهر، طرح های مختلفی را در دستور کار قرار داد و عملیات عمرانی در اقصی نقاط شهر از روزهای نخستین سال جاری شروع شد و حجم آسفالت ریزی ۲ برابر مدت مشابه سال قبل صورت گرفت.

این مسئول یکی از اقدامات خوب شهر زنجان را کف سازی بازار پایین زنجان عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی ها امسال با انجام این کار مهم ساماندهی طولانی‌ترین بازار مسقف کشور به پایان می رسد.

فیروزفر خدمت رسانی مضاعف به نقاط محروم شهر را از دیگر اقدامات شهرداری زنجان عنوان کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت کوی خرداد آغاز شده است.

شهردار زنجان گفت: اقدامات متعدد عمرانی در شهر زنجان مورد توجه قرار گرفته و پس از سال ها مکانیزاسیون آبیاری شهر زنجان به نتایج خوبی رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه یاد شده اکنون پیشرفت ۴۰ درصدی دارد که تلاش می شود امسال این کار مهم به اتمام برسد که اقدام شاخصی محسوب می شود.

فیروزفر به استقبال خوب شهروندان زنجانی از گذر گردشگری ملت اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا گذر اشراق در بلوار اشراق آماده افتتاح است که طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.