۹۵ هزار نفر از ایثارگران کشور تبدیل وضعیت شدند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون برای تبدیل وضعیت ۱۶۵ هزار نفر از جامعه ایثارگران اقدام شده که از این تعداد ۹۵ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران حق قانونی این افراد است کارگزینی دستگاه‌ها در این راستا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن در استان‌های مختلف متفاوت است، اظهار کرد: در حوزه مسکن در برخی از استان‌ها مشکل مسکن مرتفع شده ولی در لرستان تعداد ایثارگران فاقد مسکن به نسبت جمعیت بسیار بالا است.

وی ادامه داد: در این خصوص مهمترین مشکل تامین زمین است و منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی سالانه در بخشنامه بانک مرکزی تامین می‌شود و توان جذب این مورد باید وجود داشته و زمین مورد نیاز تامین و آماده سازی شود.

وی عنوان کرد: در استان‌های کوهستانی مانند لرستان مشکل اصلی تامین زمین است که در طرح جهش ملی مسکن نیز این مشکل وجود دارد که باید از از طریق مسولان استانی راهکار مناسب در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به طرح برج‌های ۲ قلوی خرم آباد گفت: با بررسی‌های انجام شده این طرح واگذار می‌شود و این موضوع به شهرداری خرم‌آباد اعلام شده است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.