تاکید اعضای شورای اسلامی شهرکرد بر تامین آب شرب پایدار

تامین آب شرب پایدار برای مرکز چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مباحث نشست شورای شهر شهرکرد بود که اعضا شورا بر روی آن تاکید داشتند.

رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رفع کدورت آب آشامیدنی شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان مرکز استان است.

فاطمه بیگی در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد موضوع کدورت آب آشامیدنی مرکز استان را از مسوولان مرتبط پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی برای شهروندان شهرکرد اکنون به‌عنوان خواسته اصلی اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از مسوولان مطرح است.


بیشتر بخوانید


بیگی همچنین تصریح کرد: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بدون هماهنگی با مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد حفاری‌هایی انجام داده که خلاف بوده است و مسوولان این شرکت باید نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه آشامیدنی برای مردم شهرکرد باید با اولویت پیگیری و عملیاتی شود.

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: کدورت و گِل‌آلودگی آب آشامیدنی شهرکرد باعث ناراحتی و گلایه‌هایی بین مردم این شهر شده است.

وی یادآور شد: مسوولان چهارمحال و بختیاری باید سیاست‌گذاری و چاره‌اندیشی برای تامین آب آشامیدنی پایدار مردم شهرکرد و رفع همیشگی این مشکل را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طراحی ورودی‌های شهرکرد باید به شهرداری الزام شود.

محمدرضا بیاتی تصریح کرد: سامان‌دهی ورودی شرقی و اجرای ریفیوژ در این ورودی به‌همراه آسفالت برخی ورودی‌های شهرکرد در خارج از محدوده شهری از وظایف اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‍‌ای چهارمحال و بختیاری است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بدون دریافت مجوز از مدیریت شهری به برخی فضا‌های سبز مرکز استان ورود و نسبت به حفاری اقدام کرده که خلاف بوده است.

مصطفی حیدری تاکید کرد: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری برای نصب دکل‌های مخابراتی باید با شهروندان مناطق مسکونی مورد نظر توافق کند تا مسائل و مشکلات اجتماعی بروز نکند.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به وجود مشکلات مخابراتی در شهرکرد گفت: نصب دکل‌های مخابراتی هیچ‌گونه ضرر و زیانی برای سلامت مردم ندارند.

هومان محمودی جانمایی برای نصب دکل‌های مخابراتی در شهرکرد به‌منظور راه‌اندازی اینترنت‌های نسل پنجم را ضروری اعلام و تصریح کرد: راه‌اندازی هر دکل مخابراتی با هدف رفع مشکلات مرتبط با قطعی تلفن و اینترنت به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ روز زمان نیاز دارد.

وی افزود: در همین راستا درخواست می‌شود تا مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای رفع مشکلات مرتبط با جانمایی، نصب و راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی به شرکت مخابرات استان کمک کنند.

برچسب ها: آب شرب ، شورای اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار