خرمشهرها در پیش است

نماینده ولی فقیه در استان: خرمشهر‌های بسیاری در مسیر انقلاب وجود دارد که باید با مقاومت و برنامه ریزی‌های دقیق فاتح میدان نبرد شد.

ماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خرمشهر‌های بسیاری در مسیر انقلاب وجود دارد که باید باز هم با مقاومت و برنامه ریزی‌های دقیق فاتح میدان نبرد شد.
امام جمعه اراک در قسمت دیگری از سخنان خود راجع به مسئله حق آبه هیرمند هم گفت و از دولتمردان خواست تا در جهت ایفای حقوق مردم سیستان و بلوچستان تلاش کنند و از مواضع به حق کشورمان کوتاه نیایند.
او از برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هم گفت و ادامه داد: معرفی شخصیت امام راحل و آثار ایشان به نسل‌های جوان و نوجوان بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان خواست تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها این مراسم را مردم محور برگزار کنند.
استاندار مرکزی هم در این نشست بر برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تأکید کرد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا هم در اعزام مردم به مرقد مطهر حضرت امام و هم برگزاری مراسم در بیت تاریخی امام در خمین از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.
مخلص الائمه افزود: معرفی بهتر ابعاد شخصیتی و بینش عمیق سیاسی امام راحل به نسل جدید، همکاری و هم افزایی متولیان فرهنگی استان را می‌طلبد.
در انتهای این نشست از هفت اثر منتخب رویداد ملی جمعیت و جوانی جمعیت تجلیل و از کتاب تفسیر سوره یاسین نوشته امام جمعه اراک هم رونمایی شد.

برچسب ها: خرمشهر ، مقاومت ، پیروزی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.