طاهری:

گردشگری مهمترین و ارزشمندترین ظرفیت شیراز است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مهمترین و ارزشمندترین ظرفیت کلان‌شهر شیراز ظرفیت گردشگری است که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

مهدی طاهری در رویداد بزرگ "دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز" گفت: مهمترین و ارزشمندترین ظرفیت کلان‌شهر شیراز ظرفیت گردشگری است که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد. 
 
او با بیان اینکه ما باید ظرفیت گردشگری در شیراز را فعال و زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم، گفت: زمانی که سرمایه‌گذاران در این بخش سرمایه‌گذاری کنند، سایر ظرفیت‌ها نیز فعال خواهد شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه به همت شورای ششم و شهرداری این کلان‌شهر، دومین همایش در حال برگزاری است، بیان داشت: انتظار داریم این همایش به صورت سالانه برگزار و بازخورد هر دوره به دقت بررسی شود. 

طاهری با اشاره به تفاهم ۲۰هزار میلیارد تومانی با بانک شهر که یکی از نتایج برگزاری این همایش در سال گذشته بوده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها استانی و شهری باید در کنار هم قرار بگیرند تا همه ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی فعال شود. 

او گفت: اگر این اجماع در حوزه سرمایه‌گذاری ایجاد نشود، ظرفیت‌ها از بالقوه به بالفعل تبدیل نمی‌شود. 

رئیس پارلمان شهری شیراز با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید ظرفیت سرمایه‌گذاری کلان را ایجاد کنند، افزود: با ایجاد بستر مناسب در کشور، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیراز نیز ایجاد خواهد شد و در این موضوع دست همه اندیشمندان و متخصصان را برای ارائه طرح‌ها می‌فشاریم.

طاهری با بیان اینکه میراث گذشتگان به خوبی به ما رسیده است، گفت: ما هم باید بدون هیچ بهانه‌ای این میراث را به بهترین شکل به آیندگان منتقل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.