برنامه برگزاری کنسرت‌های موسیقی تا نیمه خرداد

در این گزارش به معرفی کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو پرداخته شده است.

 در خرداد ۱۴۰۲ شاهد هنرنمایی برخی از جوانان و پیشکسوت های عرصه موسیقی پاپ و سنتی که با سالن‌های مختلف برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها به توافق رسیدند، هستیم.

در این بین برنامه ریزی تعدادی از کنسرت ها و بلیت فروشی آنها آغاز شده است که براین اساس برنامه اجراهای زنده خوانندگان در روزهای آتی به شرح زیر است:

در اولین روز از خرداد کنسرت علی زند وکیلی در رشت و مجید رضوی در سنندج برگزار شد.

در دومین روز از خرداد نیز میثم ابراهیمی و زانیار خسروی در تهران، معین زندی در لرستان، بهنام بانی در لنگرود،  کنسرت های خود را برگزار کردند.

همچنین بعد از کنسرت میثم ابراهیمی و زانیار خسروی که دوم خرداد در تهران برگزار می شود، کنسرت رضا يزداني و احمد سلو  نیز در سوم خرداد در تهران برگزار شد و کنسرت معین زندی نیز همین روز و چهارم خرداد در اردبیل برگزار می شود.

حامیم هم طی دو روز چهارم و پنجم خرداد در بندر عباس به روی سن می‌رود. در ادامه این روز (۵ خرداد) کنسرت مهدی احمدوند، کنسرت علیرضا طلیسچی، کنسرت خنده اکبر اقبالی در تهران برگزار می شود.

۷ خرداد کنسرت گرشا رضایی در قزوین برگزار خواهد شد. در روز نهم خرداد کنسرت مسعود صادقلو و بهنام بانی  در تهران، کنسرت حجت اشرف زاده در بندرعباس و کنسرت مصطفی راغب  در اردبیل برگزار خواهد شد.

همچنین کنسرت حامیم ۱۰ و ۱۲ خرداد، سینا شعبانخانی ۱۱ خرداد و کنسرت خنده حسن ریوندی ۱۸ خرداد در تهران و کنسرت مجید رضوی ۱۶ خرداد در بندرعباس و برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار