حمله راکتی به اراضی اشغالی برای اولین بار از «کرانه باختری»

برای نخستین بار از کرانه باختری یک راکت به سمت اراضی اشغالی پرتاب شد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که راکتی از سوی کرانه باختری به سمت یک شهرک صهیونیستی شلیک شده و پیش از رسیدن به هدف در هوا منفجر شده است.

به گزارش آناتولی، این برای نخستین بار است که از سوی کرانه باختری، راکتی به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک می‌شود. تاکنون شلیک راکت تنها از سوی نوار غزه انجام می‌شد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در روستای نزله عیسی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری، پرتابه‌ای را یافت که از آن برای شلیک راکت به سمت شهرک «شاکید» استفاده شده بود.

اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از یافتن سکوی پرتاب راکت در نزدیکی طولکرم خبر داد. هنوز هیچ یک از گروه های فلسطینی مسئولیت شلیک این راکت را برعهده نگرفته است.

«رونین بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) پیشتر در آغاز جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه فاش کرده بود که زیرساخت تولید موشک در شهر جنین واقع در کرانه باختری کشف شده است. او مدعی شده بود که نیروهای رژیم صهیونیستی توانستند گروهی را که قصد ساخت و شلیک راکت و موشک از شمال کرانه باختری به سمت شهرک‌های صهیونیستی را داشته، ناکام بگذاردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
بسم‌الله الرحمن الرحیم
آخرین اخبار