حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی، گفت: روابط‌عمومی‌ها در این زمینه باید با داشتن شفافیت و صراحت، امیدآفرین باشند و از ابزار هنر در تولید محتوا استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر امام جمعه سمنان، با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: مسئولان واحدهای روابط عمومی باید برای ایجاد رابطه‌ای دو سویه میان سازمان و مردم برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی و انعکاس دستاوردهای دستگاه‌ها باید با ارزیابی بازخوردهای اجتماعی آن و انتقال واقعیت‌های میدانی به مدیران همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه در استان برخی از مدیران تمایل چندانی برای دریافت انتقادات و بررسی اشکالات ندارند، گفت: مدیران موفق به طور مستمر نسبت به دریافت انتقادات و رفع ایرادات سازمان خود اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، اطلاع‌رسانی صادقانه را مهمترین ویژگی روابط‌عمومی‌ تراز نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) فرمودند «مَن أحَبَّکَ نَهاکَ، ومَن أبغَضَکَ أغراکَ» کسی که تو را دوست دارد تو را از انجام کار زشت نهی می‌کند و کسی که با تو دشمنی می‌کند تو را مغرور می‌کند.

وی با توصیه به مدیران استان سمنان برای افزایش ارتباط با مردم و ارباب رجوع تصریح کرد: نفس ملاقات ارباب رجوع با مدیران برای مردم دلگرم‌کننده و ارزشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.