تداوم روند نزولی موارد بستری کرونا در سمنان/ ۵ بستری در ۱۵ روز

رئیس علوم پزشکی سمنان با اشاره به تداوم روند رو به کاهش موارد بستری کرونا در استان از بستری شدن ۵ بیمار جدید در دو هفته اخیر در بیمارستان های استان سمنان خبر داد.

کامران قدس  با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در مناطق و شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۵۵ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی با ابراز خرسندی از روند نزولی موارد ابتلا و بستری کرونا تصریح کرد: در دو هفته اخیر و از ۲۰ اردیبهشت لغایت دیروز ۳ خرداد ماه سال بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با همه گیری کروناویروس خاطرنشان کرد: علاوه بر این در همین بازه زمانی ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز به صورت سرپایی در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار