پلمب مطب دندانپزشکی غیر مجاز در باغملک

یک مطب دندانپزشکی غیر مجاز در شهرستان باغملک مهر و موم شد.

جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: در پی شکایات واصله از سوی شهروندان و انجام بازدید‌های نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان، یک واحد متخلف دندانپزشکی که توسط افراد فاقد صلاحیت، مبادرت به مداخله در امور دندانپزشکی و دندانسازی می‌کردند، شناسایی شد.

او افزود: صاحب این مطب بدون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و با ارائه خدمات غیرمجاز و آسیب‌زا، سلامتی شهروندان را به مخاطره انداخته بود، که با حکم قضایی مهر و موم و متخلفان تحویل دستگاه قضایی شدند.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک ادامه داد: صیانت از سلامت مردم، رعایت حقوق بیماران و تامین امنیت روانی در این حوزه، وظیفه سیستم نظارتی و مدیریت درمان شبکه است و با هرگونه تخلف و سوء استفاده از این جایگاه، برخورد قانونی می‌شود.

آقای جاودان زاده می‌گوید: تمامی کسانی که درصدد فعالیت در حوزه‌های سلامت شهرستان هستند، باید مجوز‌های لازم را داشته باشند، در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
چرا مجوز لازم را به انها نمی دهید بدانید که شکایت شهر وندان دروغ محض می باشد چون معمولا کسانی که به اینگونه افراد نراحعه می کنند بخاطر نداشتن سرمایه درست کردن دندان به اینگونه دجاها مراحعه می کنتد و اینگونه افرا دهرکز هزینه نراحعه به دندان پزشک را ندارتد