تحمیل تورم افسار گسیخته به مردم ممنوع

امام جمعه اراک گفت: مردم نباید چوب نوسان بازار و قیمت دلار را بخورند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت: مردم نباید چوب نوسان بازار وقیمت دلار را بخورند چرا که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
نماینده، ولی فقیه در استان افزود: از دولت می‌خواهیم تأمین معیشت مردم و حفظ ثبات بازار را در دستور کار خود قرار دهد و با تأمین کالا برگ کالا‌های اساسی برای اقشار مختلف جامعه بازار را تنظیم کنند.
او از دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب هم گفت و افزود: امیدواریم نمایندگان تذکرات و هدایت‌های پدرانه ایشان را در راستای رفع مشکلات مردم، تنظیم بودجه، مدیریت هزینه‌ها و وضع قوانین و مقرراتی که مصالح جامعه در آن است بکار گیرند.
امام جمعه اراک در قسمت دیگری از خطبه‌های خود از پایان موفقیت آمیز مأموریت ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت و آن را غرور آمیز و راهبردی خواند.
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: جوانان دهه هفتادی و هشتادی در این موفقیت بزرگ که نشان از عظمت نیرو‌های مسلح کشورمان دارد اثر بخش بودند.
او ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های صنعتی دارد و می‌توان با بهره گیری از تخصص مهندسان جوان و حضور در بازار‌های جهانی و منطقه‌ای ارزآوری میلیارد دلاری برای کشور به ارمغان آورد.

برچسب ها: تورم ، گرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
کاش به این گفته های قشنگ عمل هم میشد فقط شعار میدید در عمل چیزی مشاهده نمیشه