بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی

استاندار یزد گفت: فاز اول ساخت ورزشگاه سرپوشیده شش هزار نفری سردار شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مهران فاطمی؛ استاندار یزد در حاشیه بهره‌برداری از ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی گفت: ساخت مجموعه ورزشی شهید سلیمانی یکی از بهترین اقدامات ورزشی انجام گرفته توسط شرکت صنعتی معدنی چادرملو در طول دهه‌های اخیر است.

استاندار یزد مجموعه ورزشی مذکور را یکی از منحصر به فرد‌ترین مجموعه‌های ورزشی در کشور دانست و افزود: برای اجرای فاز نخست ورزشگاه سرپوشیده شش هزار نفری شهید سلیمانی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فاطمی گفت: در کنار این مجموعه، استقرار زمین فوتبال، استخر و هتل نیز درنظر گرفته شده است تا در آینده بسته کاملی برای انتخاب تیم‌های ورزشی باشد.

او با اشاره به اینکه این ورزشگاه به همت مجموعه صنعتی معدنی چادرملو و با پیگیری فرمانداری اردکان و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسیده است گفت: انتظار داریم سایر مجموعه‌های صنعتی استان نیز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

استاندار یزد بیان کرد: در فاز نخست برای ساخت مجموعه سرپوشیده شهید سلیمانی ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای فاز‌های بعدی آن قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود تا مجموعه به سرانجام رسیده و تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار