مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

دولت مردمی ایران قوی به دنبال کار نمایشی نیست

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دولت مردمی ایران قوی به دنبال کار نمایشی نیست و خود را خادم مردم می‌داند.

سعید حیدری مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در دیدار با جمعی از جوانان و فعالین ورزشی،فرهنگی و اجتماعی بخش مرکزی بوشهر با اشاره به ‌عزم جدی استاندار محترم برای توسعه زیرساخت های اساسی و کلان استان و تکمیل طرح های بر زمین مانده اظهار کرد: تمرکز دولت سیزدهم بر تحقق اولویت ها و نیازهای اساسی کشور است و همه ظرفیت ها را برای تحقق این راهبرد بکار گرفته است.

حیدری با اشاره به سفر اخیر آیت اله رئیسی به جنوب شرق کشور برای افتتاح پروژه های عمرانی و هشدار قاطع به مقامات افغانستان در دفاع از حقآبه  مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی به دنبال کار نمایشی نیست و خود را خادم مردم می داند و برای حقوق مردم با کسی تعارف ندارد.

وی با تاکید به اینکه مدیریت اجرایی استان یک مدیریت نظام مند و برنامه محور است، عنوان کرد: مبنای افتتاح یا آغاز کلیه پروژه هایی که از ابتدای دولت مردمی ایران قوی تاکنون در استان بوشهر صورت گرفته اسناد توسعه ای، نظام مسائل و ظرفیت های بیشمار استان است و با بسیج جمعی که میان مردم و مدیران استان شکل گرفته است؛ به زودی شاهد شکوفایی بیش از پیش استان در حوزه های مختلف خواهیم بود.

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم  بزرگراه دالکی کنارتخته و همچنین آغاز لایروبی رودخانه حله دو مطالبه تاریخی ساکنین مناطق مختلف استان بوده که اثر ویژه ای را در رشد سرعت توسعه در استان خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی جدی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه سال جاری، خاطر نشان کرد: رئیس ستاد انتخابات بر رعایت اصل بی طرفی از سوی کلیه مدیران و مسئولین تاکید دارند و این مطالبه قانونی و به حق بایستی تاپایان فرآیند انتخابات مدنظر همه دستگاه ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
دولتها از اینجهت مردمی هستند که مانند مردم طلبکار هستند و خود را پاسخگو ومسئول نمیدانند.