زائران اربعین حسینی برای صدور یا تمدید گذرنامه اقدام کنند

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت:کسانی که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین را دارند برای صدور یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده به کسانی که قصد دارند تا در این مراسم شرکت کنند توصیه می‌کنیم از هم اکنون نسبت به صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

نعمت‌الله طاهرپور  با اشاره به آمادگی کامل این پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین سال جاری افزود: اگر مهلت گذرنامه زائران کمتر از ۶ ماه باشد در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کرده و اخذ گذرنامه را به روز‌های اوج مراسم پیاده‌روی اربعین موکول نکنند.

او  گفت: در حال حاضر گذرنامه در بازه زمانی ۳ روز تا یک هفته پس از ثبت در دفاتر پلیس +۱۰ برای متقاضیان ارسال می‌شود، اما در ماه‌های محرم و صفر با توجه به افزایش تقاضا برای صدور و تمدید گذرنامه با وجود تلاش همکاران برای تحویل گذرنامه در سریع‌ترین زمان ممکن گذرنامه‌ها با تأخیر ارسال خواهد شد.

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت در زمینه صدور گذرنامه و اجازه خروج اتباع ایرانی و همچنین تمدید روادید اتباع خارجی است و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با تلاش همکاران این پلیس ۳۰ هزار و ۷۵ گذرنامه صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.