حامی برنامه ال‌چیرینگیتو: در پخش زنده به وینی توهین کردند!

یکی از حامیان مالی اصلی برنامه تلویزیونی جنجالی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به دلیل توهین‌هایی که در این برنامه به وینیسیوس جونیور شده دیگر از آن حمایت نخواهد کرد.

برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا مهم‌ترین برنامه تلویزیونی با موضوع فوتبال در این کشور است که پیش از این بار‌ها جنجالی شده است. ال‌چیرینگیتو حالا در آستانه مجازات توسط یکی از حامیان مالی اصلی‌اش قرار دارد.

مدیرعامل یکی از اسپانسر‌های اصلی این برنامه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که شرکتش حمایت مالی از ال‌چیرینگیتو را قطع کرده و علت این تصمیم توهین‌های برنامه به وینیسیوس جونیور در پخش زنده بوده است. او همچنین به شدت از یوسپ پدررول، مجری برنامه، انتقاد کرد.

در روز‌هایی که ماجرای توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا به وینیسیوس داغ بود و دنیای فوتبال را شوکه کرده بود برخی مهمان‌های برنامه چیرینگیتو به صراحت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کردند و حتی در جریان پخش زنده چندین بار کلمه "میمون" که توهینی نژادپرستانه به ستاره سیاه‌پوست رئال است شنیده شد.

مینارد اسپنگر، مدیرعامل شرکت Yoigo، اسپانسر اصلی برنامه چیرنیگیتو، با اعلام قطع حمایت شرکتش نوشت: "ما کارمندانی از ۳۴ کشور داریم و مشتریان ما از ۱۰۰ کشور مختلف هستند. هیچ شکی نیست که شرکت ما به هیچ عنوان از نژادپرستی حمایت نخواهد کرد. من برنامه مورد بحث و توهین‌ها به ستاره رئال مادرید را شخصا ندیده‌ام، ولی با توجه به تایید ادعا‌ها علیه این برنامه ما از این لحظه حمایت مالی‌مان را قطع خواهیم کرد".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار