برکزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد.

موعود بنیادی فرد گفت: نما، رویدادی است که تلاش می‌کند برترین ایده‌های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ‌های مناسب برای حل آن را با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویداد نما به معرفی برترین ایده‌های جوانان در حوزه‌های اجتماعی می‌پردازد، افزود: هدف از برگزاری این رویداد فعالسازی جوانان نوآور در قالب گروه‌های کاری، و سوق دادن آن‌ها به سمت مشارکت اجتماعی و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این رویداد سعی دارد بستری فراهم کند تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایند‌های اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده‌ها شناسایی و در اردو‌های توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند.

بنیادی فرد افزود: رویداد نما در قالب سلسله کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار