معاون امور استان های صدا و سیما:

جنگ افکار آغاز شده است

حسن عابدینی گفت: در چله دوم انقلاب، جنگ ابزار دارد به جنگ افکار تبدیل می شود.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در آیین افتتاح طرح‌های تلویزیونی و فنی صدا و سیمای البرز، گفت: در چله دوم انقلاب، جنگ ابزار دارد به جنگ افکار  تبدیل می شود و در مرحله نخست با جنگ سخت رو به‌رو بودیم اما اکنون جای خود را به جنگ نرم داده است. 
 
عابدینی گفت: یکی از وظایف صداوسیما این است که همه در قاب رسانه دیده شوند و سهم این حوزه گسترده در آنتن ملی و استانی به قدر کفایت دیده شود و در حوزه عدالت گستری نیز باید پیام جمهوری اسلامی ایران تا دورترین نقاط پایتخت دیده و شنیده ‌شود.
 
او افزود: البرز نقطه عطفی در فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس و اغتشاشات اخیر بوده است. 
 
معاون امور استان های صدا و سیما گفت: شهید فهمیده در این استان همچنان در تاریخ فرهنگ دوران دفاع مقدس می درخشد و در دوران اغتشاشات نیز شهید عجمیان روشنگری کرد. 
 
او افزود: ما نمونه‌های مقاومت و دفاع از حرم را در جای جای کشور داشتیم اما البرز ویژگی هایی خاص با فرماندهان رشیدش دارد. 
 
او افزود: جهاد تببین برای برخی نهادها و سازمان شاید جهاد کفایی است اما برای سازمان صداوسیما جهاد عینی است. 
 
معاون امور استان های صدا و سیما در ادامه گفت: در دنیای امروز هیچ رهبری به کیاست و درایت و آینده نگری مثل رهبر معظم انقلاب نیست، همه دنیا اعتراف می کنند که در غرب آسیا، کشتی جمهوری اسلامی ایران با ثبات حرکت می کند. 
 
او با بیان اين که رهبری ۴ مسئولیت را بر عهده صدا وسیما گذاشته اند، افزود: رهبری، صداوسیما را هم یک دانشگاه و هم یک آوردگاه برای تببین فتنه های دشمن می دانند و هم این سازمان را یک آسایشگاهی برای ایجاد آرامش برای جامعه و یک قرارگاه برای پراکندن نور امید در دل مردم تلقی کرده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.