فراخوان انتخاب بازنشسته و مستمری بگیر نمونه تأمین اجتماعی

سازمان تأمین‌ اجتماعی در نظر دارد از بین بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان افراد نمونه را انتخاب کند.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی امسال نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این افراد شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

او افزود: سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تأیید مراجع ذی‌صلاح  از جمله معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه است.

فراتی بیان کرد: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیار‌های انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.

مدیرکل تأمین اجتماهی خراسان جنوبی ادامه داد: مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی از دیگر معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه است.

او عنوان کرد: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم خرداد  فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان ارائه دهند.

فراتی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی استان مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را به اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی ارسال می‌کند.

فراتی افزود: از بین نفرات اول برگزیده هر استان، ۱۵ نفر براساس بالاترین امتیاز مکتسبه انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار