توفیق‌های پلیس استان سمنان در رزمایش «فتح ۲»

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دستگیری اراذل و اوباش، انهدام باند سرقت‌های مسلحانه، دستگیری خرده‌‎فروشان مواد مخدر و کشف کالای قاچاق، از دستاورد‌های پلیس استان در اجرای طرح «فتح ۲» است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز کرد: پلیس استان سمنان در قالب طرح «فتح ۲» برای تامین و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه برخورد با مجرمان و سواداگران در حوزه مواد مخدر، سرقت و قاچاق کالا را با اولویت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: یکی از توفیق‌های پلیس استان سمنان در اجرای طرح «فتح ۲» شناسایی و دستگیری ۴۸ سارق و کشف ۱۸۳ پرونده سرقت بود.

وی بیان کرد: پلیس استان سمنان در قالب طرح «فتح ۲» باند سرقتی را که اعضای آن غیربومی و از غرب کشور به استان سمنان آمده بودند، دستگیر کرد.

موقوفه‌ای با اشاره به کشف پنج خودرو سرقتی در طرح «فتح ۲»، افزود: پلیس در استان سمنان با اهتمام ویژه به دنبال برقراری نظم و امنیت و کوتاه کردن دست اراذل و اوباش است.

وی افزود: چهار نفر از اراذل و اوباش در طرح فتح ۲ در استان سمنان دستگیر و ۲ نفر از آن‌ها راهی زندان شدند. پلیس استان سمنان در طرح «فتح ۲» ۳۹۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۸۹ نقطه آلوده را پاکسازی کرد و ۴۸۴ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶ باند مواد مخدر در طرح فتح ۲ منهدم و ۴۴ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت ضبط شد و یک نفر از اعضای باند با گلوله زمین‌گیر و یک پاتوق مخدر نیز پلمب شد.

وی یادآور شد: کشف ۳۸ قبضه سلاح و شناسایی و بازگرداندن ۱۳۷ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز به کشورشان، از دیگر دستاورد‌های پلیس استان در طرح فتح ۲ بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع یک مورد گروگان‌گیری مسلحانه در استان، گفت: ۶ نفر به دلیل دخیل بودن در این گروگان‌گیری دستگیر شدند.

وی یادآورشد: هشت پرونده قاچاق کالا به ارزش۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با اقدامات تخصصی پلیس کشف و هفت نفر راهی زندان شدند. باند سه نفره سرقت سیم و کابل در شاهرود نیز در طرح فتح ۲ دستگیر شدند و به ۱۴۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.