برخورد جدی با گرانفروشان بازار مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در برخورد با گرانفروشان بازار مرغ جدی هستیم.

علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است، گفت : مرغ باید با قیمت مصوب ۷۳ هزار تومانی در بازار عرضه شود و عرضه مرغ با قیمت بالاتر از قیمت‌های مصوب، تخلف است.

وی با بیان اینکه عرضه کنندگان مرغ با قیمت بیشتر از قیمت مصوب در کرمانشاه جریمه می‌شوند، گفت: از مردم تقاضا داریم گرانفروشان بازار مرغ را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر بازرسان جهاد کشاورزی بر بازار مرغ در استان، گفت: از بازرسان بسیج نیز برای نظارت بیشتر بر بازار مرغ استان استفاده خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به وضعیت قابل قبول تولید مرغ در استان با توجه به جوجه ریزی‌های انجام شده در ماه‌های پیش داشت و با بیان اینکه شب گذشته (پنجم خرداد) ۱۰۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های استان کشتار شده، گفت: این حجم از تولید با نیاز استان همخوانی داشته و قاعدتا نباید کمبودی در بازار مرغ استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مرغ تولیدی در استان برای تامین نیاز استان‌های همجوار و تهران از کرمانشاه خارج می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بازار مرغ در کشور در حال رسیدن به تعادل است، کمبود‌های جریی مرغ در استان هم به زودی مرتفع خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار