اردوغان: فردا شاهد یک پیروزی تاریخی خواهیم بود

رئیس جمهور ترکیه گفت: فردا یک پیروزی تاریخی را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کسب خواهیم کرد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه گفت که فردا یکشنبه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شاهد "پیروزی تاریخی است که برای آن‌ها به دست خواهد آمد".

به گزارش روسیاالیوم، اردوغان در سخنرانی خود در یک گردهمایی در منطقه بیکوز استانبول توضیح داد: «رهبر اپوزیسیون و نامزد آن، کمال قلیچداراوغلو، طبق دستوراتی که از رهبران پ. ک. ک در کوهستان قندیل دریافت کرده است، در اجتماعات جمعی سخنرانی می‌کند. "

اردوغان افزود: ما نتایج انتخابات را هر چه که باشد می‌پذیریم و مهمترین چیز برای ما پیروزی دموکراسی است.

او ادامه داد: رهبر اپوزیسیون و کاندیدای آن در سخنرانی‌های خود دروغ می گویند و بسیاری از کرسی‌های حزب خود را در مجلس بین احزاب کوچک تقسیم کرده‌اند.

اردوغان همچنین از رای دهندگان ترکیه و حامیانش خواست تا برای دستیابی به یک پیروزی بزرگ و تاریخی "به پای صندوق‌های رای بروند و به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند" و تاکید کرد که پیروزی تاریخی که فردا برای آن‌ها به دست خواهد آمد را در انتخابات می‌بیند.

او افزود: «به موفقیت‌های اقتصادی در همه زمینه‌ها ادامه خواهیم داد» و افزود: «ما مذاکره پشت در‌های بسته با سران سازمان‌های تروریستی انجام نداده‌ایم».

او افزود: "به پای صندوق‌های رای بروید. ما خواهان ریاست جمهوری پنج سال دیگر هستیم. نه تنها به ما، بلکه به فرزندان ما و آینده نسل‌های آینده به طور گسترده رای دهید. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
پیش به سوی تشکیل امپراتوری عثمانی
آخرین اخبار