استاندار سیستان و بلوچستان:

بزرگترین آفت یک جامعه بیکاری است

استاندار سیستان و بلوچستان بزرگترین آفت یک جامعه را بیکاری دانست و گفت: با کنار هم قرار دادن سرمایه‌ها می‌توان کار‌های مهمی همانند ایجاد کارخانه و کارگاه‌های تولیدی انجام داد.

محمد کرمی  در دیدار با سران طایفه شاهوزهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این طایفه و علی الخصوص مادر گرامی شهیدان والامقام «دانش پایه»، با اشاره به اهمیت نقش طوایف در فرهنگ‌سازی ها، افزود: فرهنگ کار، حائز اهمیت است و اگر کار نکنیم، شاهد تغییر و تحول نخواهیم بود.

وی خطاب به حاضرین با اشاره به این مطلب که کار و تلاش عین عبادت بوده و آنچه مهم است، حرکت و تلاش همه شماست که علت تمام موفقیت‌ها است، اظهار کرد: بزرگترین آفت یک جامعه بیکاری است که عامل بیماری و فساد می‌باشد، کار و تلاش نیز عامل شادابی و زندگی است.

وی بر اهمیت موضوع درخواست راه اندازی کار‌های تولیدی و ارائه تسهیلات تاکید و اذعان کرد: با توجه به اینکه یک نفر نمی‌تواند سبب تحول در یک منطقه باشد با حضور افراد و کنار هم قرار گرفتن سرمایه‌ها، طوایف در راه اندازی شرکت‌های تعاونی اقدام کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با کنار هم قرار گرفتن سرمایه‌ها در یک منطقه، می‌توان کار‌های مهمی از جمله ایجاد کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جویای کار
۱۴:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
بزرگترین افت یه جامعه بد فهمی مسئولین هست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
باورتون میشه که کارگاه زدیم، کار وبار هم خوب هست ولی تعداد کمی دل بکار می دن!!
کارگاه تولیدی هست،بیکار هم هست ولی کمبود نیروی کار داریم، نمیان کار‌کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا. بیکاری خیلی معضل بدی هستش. من ۱۵ ساله با مدرک لیسانس از بهترین دانشگاه و رشته در استان سیستان و بلوچستان بیکارم
آخرین اخبار