سیزدهم خردادماه ، اولین زائران خراسان جنوبی عازم سرزمین وحی می شوند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: اولین پرواز زائران حج استان سیزدهم خردادماه از فرودگاه بیرجند انجام می‌شود.

 طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: پرواز‌های حج تمتع خراسان جنوبی از روز شنبه سیزدهم خردادماه آغاز خواهد شد و ما آمادگی کامل را برای انجام عملیات پرواز‌های حج را از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند داریم.

او با تأکید بر اینکه پرواز‌های حج تمتع خراسان جنوبی به مدت چهار روز طول خواهد کشید، افزود: آخرین پرواز به مقصد سرزمین وحی در استان نیز روز شانزدهم خرداد ماه از فرودگاه بیرجند صورت خواهد گرفت.

طهماسبی با بیان اینکه همه زائران خراسان جنوبی مدینه بعد هستند، ادامه داد: ساعت دقیق پرواز‌های اعزامی از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به مقصد فرودگاه جد را در روز‌های آتی به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه بیرجند  بیان کرد: جهت خدمت رسانی به زائران حج تمتع خراسان جنوبی از جمعه شب ۱۲ خرداد ماه فعالیت‌های فرودگاه به صورت ۲۴ ساعت خواهد بود.

 او ادامه داد: طبق سنوات قبل در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند هیچ‌گونه برنامه و مراسم بدرقه نداریم و زائران عزیز در همان محل‌های تعیین شده توسط حج و زیارت، چون امامزادگان باقریه بیرجند با خانواده‌های خود خداحافظی برای سفر را داشته باشند.

طهماسبی اظهار کرد: اگر همراه هر زائر عزیزی یک خانواده برای بدرقه به فرودگاه بیاید هم موجب شلوغی فرودگاه شده و هم بازرسی این بزرگواران به طول خواهد انجامید.

برچسب ها: حج تمتع ، زائران حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.