حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل مطرح کرد:

ایجاد تعامل سازنده بین آستان‌های مقدس هدف جشنواره سلاله

معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت: ایجاد تعامل سازنده بین آستان‌های مقدس از اهداف جشنواره سلاله است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری رونمایی از پوستر اولین جشنواره سلاله که صبح امروز یک‌شنبه هفتم خرداد ماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد درباره اهداف جشنواره سلاله گفت: معرفی هرچه بیش‌تر و بهتر فعالیت‌هایی که در آستان‌های مقدس صورت می‌گیرد و ایجاد تعامل سازنده بین آستان‌های مقدس از اهداف جشنواره سلاله است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه جشنواره سلاله در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود اظهار کرد: همه آستان‌های مقدس از نظر خدمت و امکانات در یک سطح نیستند به همین دلیل سطح‌بندی شده‌اند تا عدالت در جشنواره رعایت شود.

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل، جشنواره از امروز کار خود را آغاز می‌کند و مهلت ارسال آثار تا تیر ماه است سپس داوری استانی در تیرماه آغاز می‌شود  و از اول تا ۱۵ مرداد داوری در بخش ملی انجام می‌شود.

او درباره زمینه‌های شرکت در جشنواره تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در این جشنواره مدنظر ماست محور‌های مدنظر ما سبک زندگی اسلامی، اقامه نماز جماعت، ترویج وقف برنامه‌های مذهبی و انقلابی، فعالیت در فضای مجازی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری محافل قرآن کریم، کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، ترتیل‌خوانی و فعال‌سازی افق است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره محور‌های ارزیابی برنامه‌ها می‌گوید: کمیت و کیفیت برنامه‌های اجرا شده، کمیت و کیفیت مخاطبین برنامه، تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی درهمه برنامه‌ها محور‌های ارزیابی خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل درباره جوایز این جشنواره اظهار کرد: در آستان‌های سطح یک به رتبه اول تندیس زرین و لوح جشنواره به علاوه ۶۰ میلیون تومان پول نقد، رتبه  دوم لوح جشنواره به علاوه ۵۰ میلیون تومان، سوم لوح تقدیر به علاوه ۴۰ میلیون پول نقد، در آستان‌های سطح دوم به رتبه اول تندیس زرین و لوح به علاوه ۵۰ میلیون، رتبه دوم لوح و ۴۰ میلیون و رتبه سوم  ۳۰ میلیون در سطح سه رتبه اول تندیس و اوح ۴۰ میلیون پول رتبه دوم لوح و ۳۰ میلیون تومان و رتبه سوم ۲۰ میلیون تومان اهدا می‌شود البته فعالیت‌های فرهنگی ارزش گذاری نمی‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار