روزانه فروش بلیت هواپیما توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی رصد می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: روزانه تمامی فروش فروش بلیت ها در سایت و اپلیکشن های فروش بلیت،توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور رصد می شود.

 آقای جعفر یازرلو گفت: نرخ بلیت هواپیما پس از افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما در ستاد تنظیم بازار به صورت روزانه توسط کارشناسان در سامانه های فروش و توزیع رصد می شود، اما تمامی مسافران اگر تخلف  یا گران فروشی در این حوزه مشاهده کردند به سازمان هواپیمایی کشور گزارش کنند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، این سازمان به صورت روزانه تمامی سایت های فروش و توزیع و همچنین سایت های خود ایرلاین ها را رصد می کنند و این سازمان مواردی که در حوزه اختیارات سازمان هواپیمایی کشور است از جمله برخورد با تخلفات یا گران فروشی را انجام می دهد.

او می گوید:  تعلیق مجوز پرواز و  برخورد با آژانس های مسافرتی که در این حوزه تخلفی انجام داده باشند به صورت مداوم توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور انجام می شود. 

یازرلو گفت: در حال حاضر قیمت ها در سایت هواپیمایی کشور و همچنین در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی بعد از افزایش ۲۹ درصدی بار گذاری شده است و به هیچ عنوان متقاضیان گران تر از این قیمت بلیتی خریداری نکنند.

برچسب ها: فروش بلیت ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار