ضرورت برگزاری سالگرد امام (ره) در محلات با حضور اقشار مردم

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برنامه‌ها و مراسم سالگرد امام (ره) نباید به مجالس عمومی محدود شود بلکه در محلات هم با حضور اقشار مردم برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: مقوله غدیر نیز بیش از بیش عمومیت یابد. بهتر است جمعی از افتتاح‌ها و جشن‌های ازدواج و مراسم مشابه در ایام عید غدیر برگزار شود.

وی تاکید کرد: موضوع حجاب و عفاف برای تمام دستگاه‌ها اولویت ست ومن بعد هر اداره و نهادی در جلسات ماهانه این شورا باید عملکرد خود را گزارش و نیاز‌های موجود را اعلام کند.

وی با اشاره به گلایه ها‌ی مردم شهرستان خدا آفرین در مورد نبود پوشش رادیو و تلویزیون گفت: مردم آن مناطق به راحتی شبکه‌های کشور‌های همسایه را دریافت می‌کنند. اکر چاره اندیشی نشود نمیتوان به ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی امید بست.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: اگر چه همه دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود پربحث حجاب و عفاف عمل می‌کنند، اما مشکلات موجود ناشی ازناهماهنگی و ضعف در برخی موارد است که میبایست بطرف شود.

عابدین خرم افزود: آموزش معلمان در فصل تابستان برنامه ریزی می‌شود تا در طول سال تحصیلی به دانش آموزان در این زمینه و البته تعلیمات دینی و فرهنگ ایثار و شهادت تدریس کنند.

سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا هم گفت: نظارت پیگیرانه بر اماکن تفریحی و گردشگری در ماه‌های پیش رو ضرورت دارد. چرا که گزارش‌هایی از بی قانونی و رفتار‌ها و پوشش‌های هنجارشکنانه داریم.

وی ادامه داد: برخورد با ارازدل و اوباش محلات نیز مد نظر است.

رضایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان هم گفت: مقابله با هجمه‌های فرهنگی نیازمند کار‌های عمقی و بلند مدت، مطالعه و پژوهش و البته عملیاتی کردن راهکار‌ها است ضمن اینکه پایش اقدامات و ارزیابی آن‌ها هم ضروری است.

وی گفت: برای تکمیل پوشش شبکه‌ای رسانه ملی در مناطق مرزی شمال استان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که می‌تواند در سفر دوم رییس جمهور مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار