واکنش‌ها به اخراج کان و حمیدزیچ: شرم‌آور است

تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

بایرن مونیخ روز گذشته در حالی به شکلی دراماتیک و باورنکردنی قهرمان شد که تصمیم باشگاه برای اعلام خبر اخراج مدیران این باشگاه حواشی بسیاری را برای آن‌ها ایجاد کرد. 

پیش‌بینی می‌شد که کار کان و صالح حمیدزیچ در پایان فصل در بایرن به اتمام برسد، اما تصمیم باشگاه در اعلام این خبر بلافاصله پس از قهرمانی، شرایط عجیبی را در اطراف این تیم به وجود آورد. 

ساندرو واگنر، مهاجم سابق بایرن، که در استودیوی ZDF حضور داشت در این باره گفت: «این دیوانه‌کننده است. من واقعا نمی‌توانم حرفی بزنم. این شرایط برای همه ناراحت کننده است و هیچکس از این وضعیت خوشحال نیست. بایرن مونیخ اهمیت زیادی برای کان و حمیدزیچ داشت و این اتفاق برای آن‌ها وحشتناک است.»

تونی کروس هم پس از بازی شب گذشته رئال مادرید و پیروزی برابر سویا در این باره اظهار داشت: «از کان شنیدم که اجازه حضور کنار تیم را پیدا نکرده است. این موضوع به من مربوط نیست، اما این اتفاق نشان می‌دهد که شرایط کمی نگران کننده است. 

این اتفاق برای بازیکنان و خصوصا مربی جدید شرم‌آور است. آن‌ها می‌خواستند امروز کمی جشن بگیرند، اما بار دیگر همه چیز تحت الشعاع تغییری جدید قرار گرفت. این که چنین خبری در چنین روزی اعلام شود و سپس بگویند او مریض بوده و بعد بگویند نه اجازه نداشته همراه تیم باشد واقعا ناراحت کننده است. من چیز بیشتری در این باره نشنیده‌ام، اما حرف‌های کان را باور دارم.».

اما فلیکس ماگات موضع متفاوتی در این زمینه داشت و گفت: «انتقاد کردن پس از انجام کاری همیشه آسان است. اگر این خبر پنج روز دیگر اعلام می‌شد، باز هم کسی بود که انتقاد کند و بگوید آن‌ها برای مدتی طولانی بلاتکلیف بوده‌اند. نباید این موضوع را احساسی کرد. این تصمیم در هر حال عواقبی داشت. این فصل برای بایرن بسیار بد بود. با توجه به شرایط مالی و هزینه‌های انجام شده، آن‌ها باید خیلی زودتر قهرمان بوندسلیگا می‌شدند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار