جمع‌آوری کارخانه‌های شن و ماسه در حاشیه رودخانه بشار

استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: همه کارخانه‌های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار قطعا جمع آوری می شوند.

استاندار در حاشیه دیدار مردمی با بیان اینکه سیاست اصلی و تصمیم قطعی جمع‌آوری همه کارخانجات تولید شن و ماسه در حاشیه رودخانه بشار است، گفت: هیج نهاد و یا دستگاه اجرایی حق تمدید و صدور مجوز به این کارخانه‌ها را ندارد و با تخلفات کارخانجات تولید شن و ماسه برخورد جدی می‌شود.
 
علی احمدزاده  با بیان اینکه در پی تعطیلی کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج نیستیم، تاکید کرد: از طریق شورای فنی استان نقاطی شناسایی شود که به لحاظ زیست محیطی مشکلی ایجاد نکند و به صاحبان این بنگاه‌های تولید برای استقرار معرفی شوند.
 
 احمدزاده  افزود: همه کارخانجات تولید شن و ماسه باید معدن در اختیار داشته باشند. 
 
او تاکید کرد: اتحادیه کارخانجات شن و ماسه تشکیل شود و این اتحادیه در مقابل عملکرد آن‌ها هم پاسخگو باشد.
 
احمدزاده از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان هم خواست نسبت به عرصه‌ها و محدوده جغرافیایی تعیین شده دقت لازم را داشته باشند و اراضی این استان به استان دیگری تغییر پلاک داده نشود.
 
استاندار با اشاره به بکارگیری نیروها در دستگاههای دولتی گفت: استخدام نیرو در دستگاه‌های دولتی خارج از اختیارات استان بوده و روال و معیار جذب نیروی دولتی قانون است.

او افزود: ظرفیت سازی و توزیع مناسب کمی و کیفی نیرو‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی براساس سیاست‌ها، راهبرد‌ها و وظایف عنوان شده در اسناد بالادستی است که قوانین خاص خود را دارد.

احمدزاده  اضافه کرد: در همه آزمون‌های جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها باید سهمیه جامعه ایثارگری به خوبی رعایت شود.

در این برنامه ملاقات عمومی ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان مشکلات خود را مطرح کردند که مورد رسیدگی استاندار قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.