نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

تأمین امنیت کشور در گرو تکریم جامعه ایثارگری است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تأمین امنیت کشور در گرو اکرام خانواده شهدا و ایثار گران و آزادگان بوده و اگر بی توجهی به آن شود امنیت ملی به خطر می‌افتد.

حجت الاسلام  شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اکرام جامعه ایثارگران یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و نباید در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذاری کرد.

او افزود: باید زیرساخت‌های تکریم ایثارگران در جامعه به عنوان فرهنگ عمومی نهادنیه شود تا به درک درستی از آن برسیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به شهادت یکی از مرزبانان خراسان جنوبی اظهار کرد: شهید بادامکی که چند روز قبل در استان خراسان جنوبی تشییع شد با وجود فرزند یک ساله و همسر ۱۷ ساله‌ای که دارد به راحتی مسئولیت امنیت این جامعه را پذیرفت و در مرز، خدمت کرد لذا نباید خانواده این قبیل شهدا فراموش شوند.

 حجت الاسلام شکری یادآور شد: پاسخگویی مناسب به خانواده ایثارگران  تکلیف شرعی همه دستگاه‌های اجرایی است و حفظ حرمت این جامعه بر همه لازم می‌باشد.

او  با اشاره به رنج‌هایی که جانبازان در طول دوران زندگی تحمل می‌کنند، عنوان کرد: اکرام این افراد و اقناع درست آن‌ها کمترین توقعی است که از جامعه می‌توان داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تأکید کرد: مزار شهدا باید دار الشفاء عارفان باشد لذا ساخت بنا باید طوری انجام شود که مزار شهدا را تحت پوشش گرفته و با کیفیت مطلوب به عنوان مرکز فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود: کرامت‌های شهدا بدون جعل و اغراق بر اساس واقعیت باید جمع آوری و به اطلاع عموم برسد تا این مسئله نهادینه شود.

به گفته حجت الاسلام شکری؛ مزار افرادی که برای امنیت جامعه از جان خود گذشتند، دار الشفاست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدا باید با جدیت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال شود و در این خصوص مسئولیت سنگین است.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: معراج شهدا در شهر بیرجند به عنوان پایگاه فرهنگی فرزندان شهیدان ارزشمند بوده و باید به هر ترتیبی حفظ شود.

به گفته او؛ اگر انسان‌های شریفی جان به کف می‌گیرند و شهید می‌شوند تا مردم در آرامش باشند حق طبیعی است که باید به آن‌ها بدون منت خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  گفت: در نظام آفرینش اگر حاکمیت و مردم به وظیفه خود عمل کنند نشاط در جامعه رواج پیدا می‌کند و اینگونه رویش و برکت را در جامعه شاهد خواهیم بود.

او تأکید کرد: باید قدردان آن انسان‌هایی باشیم که در راه امنیت و آرامش جامعه از جان خود گذشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.