رشد ۵۹ درصدی درآمد انجمن حمایت از زندانیان شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از رشد ۵۹ درصدی درآمد انجمن حمایت از زندانیان شیراز در سال گذشته خبر داد.

سید مصطفی بحرینی در آیین جشن نسیم مهر که به همت انجمن حمایت زندانیان شیراز برگزار شد، گفت: تقارن برگزاری جشن نسیم مهر با دهه کرامت، حاکی از مبارکی این ایام است که باید آن را به فال نیک بگیریم.

او گفت: دادگستری علاوه بر وظیفه‌ای که نسبت به مجرمان از جمله اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم به جامعه برعهده داشته است، توجه ویژه‌ای هم به خانواده‌های زندانیان دارد. در این رابطه تلاش کرده‌ایم در زمینه امور فرهنگی و آموزشی نسبت به این گروه، غافل نباشیم.

بحرینی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم که خانواده‌ها در موارد مختلف کمترین میزان آسیب را متحمل شوند، گفت: کمک خیرین در این زمینه کارگشا و گره گشا بوده است.

او گفت: تلاش کرده‌ایم که درآمد‌های پایدار را جایگزین منابع درآمدی مقطعی کنیم و به این سمت پیش برویم که بتوانیم از مشارکت خیرین برای سرمایه گذاری و توسعه پایدار بهره‌مند شویم که خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این باره با همکاری و مشارکت دستگاه‌هایی نظیر شهرداری و سازمان صمت در سال گذشته انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع موجود جامعه و ادارات مختلف، زمینه اشتغال زندانیان برای درآمدزایی فراهم شود، گفت: تسهیلات مختلفی برای ایجاد صلح و سازش و آزادی زندانیان نیز اعطاء شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز نیز در این مراسم گفت: طی یکسال گذشته ٩ جلسه هیئت مدیره با ۸۵ مصوبه برگزار شد که اکثر مصوبات به بخش اشتغالزایی خانواده‌های زندانیان و زندانیان آزاد شده اختصاص داشت.

محمود قربانی گفت: همچنین سال گذشته فرهنگسرای حمایت از انجمن حمایت از زندانیان در ۴ طبقه با رویکرد آموزشی، فرهنگی و درمانی راه‌اندازی شد.

او همچنین یکی از وظایف مهمی که این انجمن دنبال می‌کند را رسیدگی به مشکلات و مسائل معیشتی و آموزشی و درمانی خانواده‌ها عنوان و اضافه کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سرلوحه کار این انجمن قرار دارد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز گفت: در نظام و کشوری خدمت می‌کنیم که مردم و مسئولان از هم فاصله‌ای ندارند و به کمک هم برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار