اجرای ۱۲۰ کیلومتر عملیات لکه‌گیری در محور‌های مواصلاتی دالاهو

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای ۱۲۰ کیلومتر عملیات لکه‌گیری در محور‌های مواصلاتی دالاهو خبر داد.

علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان دالاهو گفت: عملیات لکه‌گیری، درزگیری و چاله‌پرکنی در ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های شهرستان دالاهو انجام شده است.

وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی محور‌های این شهرستان یک مورد آشکار‌سازی نقاط پرحادثه در محور گهواره به اسلام آبادغرب، نصب سرعت‌گیر در ورودی کرندغرب و کمربندی انجام شده و در بزرگراه کربلا ورودی و خروجی دوربرگردان‌ها ۶۰ عدد نیوجرسی نصب شده است.

سلیمی درباره نصب و بروزرسانی علائم جاده‌ای گفت: ۱۵۲ عدد تابلو اخطاری و مسیر نما در محور بزرگراه کربلا، ورودی و خروجی کرندغرب، حوزه ریجاب و گهواره نصب شده، ۵۰۰ متر علائم هشداری در بزرگراه کربلا و بهسازی و تعمیر ۹۰ عدد تابلو در محور‌های بزرگراه کربلا و گهواره انجام شده است.

وی در خصوص عملیات راهداری انجام شده طی این مدت، افزود: ۱۱ کیلومتر عملیات بهسازی، شن‌ریزی و تراکم‌دهی جاده در محور‌های درمران سفلی، نیگ‌گول و گهواره، رگلاژ شانه به‌طول ۵۶ کیلومتر در محور‌های توت‌شامی، خسرو‌آباد، گهواره، تنگ‌گول، پاکسازی دهانه پل‌ها ۲۵۵ مورد و ۱۸ مورد ریزش برداری در محور‌های کوهستانی انجام شده است.

سلیمی تصریح کرد: ۱۴ مورد رفع تجاوز به حریم جاده‌ها، تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها محور سرخه‌دیزه و شیرچقا به‌طول ۲۰ متر، انجام گشت‌های شبانه‌روزی در نقاط پرحادثه و ایام تعطیلات نوروزی و عملیات سرویس، نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات انجام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.