دروازه بان پاری سن ژرمن با مرگ دسته و پنجه نرم می‌کند

در‌وازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.

آخرین اخبار از اندلس اصلا خوشایند نیست. سرخیو ریکو، دروازه‌بان اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، که هنگام سوارکاری در اسپانیا به طور تصادفی از اسبش سقوط کرد، در وضعیت وخیمی به سر می‌برد. منابع روایت‌های مختلفی از اتفاق ناگواری که باعث شد ریکو در بیمارستان بستری شود، مطرح کرده‌اند، اما متاسفانه همه آن‌ها به یک نتیجه می‌رسند.

روزنامه‌نگاران نشریه اسپانیایی Relevo اعلام کرده‌اند که ۴۸ ساعت آینده بسیار مهم است و برای ارزیابی وضعیت او تعیین کننده تلقی می‌شود. این پست‌ها پس از آن منتشر شد که مشخص شد سرجیو ریکو دچار سکته مغزی و شکستگی مهره‌های گردن شده است.

رسانه مذکور ادامه می‌دهد: ترس بزرگ برای جان سرخی ریکو. این حادثه بین ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح روز یکشنبه رخ داد و بخشی از رسانه‌ها می‌نویسند که ریکو پس از وحشت اسبش با دیدن یکی از موانع در ال روسیو سقوط کرد.


"اسب سرجی ریکو با اسب دیگر فراری برخورد کرد. فوتبالیست و اسبش روی زمین افتادند و ریکو مورد اصابت یکی از حیوانات قرار گرفت. خدمات پزشکی به سرعت رسید و دروازه‌بان مصدوم را با هلیکوپتر به بیمارستانی در سویا منتقل کردند. " این روایت دیگری است که Relevo می‌نویسد.

رسانه‌های محلی اسپانیا برخی از این اطلاعات را تایید می‌کنند و ادعا می‌کنند که ریکو نه یک، بلکه چندین ضربه دریافت کرده است. سخنگوی پاری سن ژرمن پیش‌تر خطاب به مردم گفت که ریکو در وضعیت بحرانی قرار دارد و پزشکان دائما با خانواده وی در تماس هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۱۶:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
عالی
آخرین اخبار