کلاهبرداری با فروش خودرو به قیمت کارخانه

کلاهبرداری که با ترفند فروش خودرو به قیمت کارخانه از ۷ نفر به مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی ارجاع چند پرونده کلاهبرداری با وعده تحویل خودرو صفر با قیمت کارخانه به مراجع انتظامی شهرستان اشتهارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: در بررسی‌های اولیه محرز شد که همزمان با ثبت نام شرکت‌های خودرو سازی برای قرعه کشی و تحویل خودرو به متقاضیان، فردی ضمن معرفی خود به عنوان مدیر ارشد شرکت خودروسازی و با ادعای این موضوع که می‌تواند خودرو به قیمت کارخانه خریداری کرده و ظرف یک ماه تحویل آن‌ها بدهد، اقدام به کلاهبرداری از ۷ شهروند اشتهاردی کرده است.

سرهنگ عزیزی با اشاره به متواری بودن متهم پرونده، اظهار داشت: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم انجام و پس از ردزنی متهم در یکی از مناطق اطراف ساوجبلاغ، نامبرده به همراه ۳ نفر از دوستانش دستگیر شد.

او افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جعل عنوان مدیر شرکت خودروسازی و انجام ۷ فقره کلاهبرداری با وعده تحویل خودروی صفرکیلومتر اعتراف کردند.

رئیس پلیس اشتهارد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، ادامه داد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.